09:04
עבודה עם תשלומים יומיים במרכז מוסקווה

סוכנות Superrabota שלנו ממוקם בעיר הגדולה ביותר של רוסיה - בעיר, בעיר מוסקווה. העיר הנפלאה הזאת חיים נערות צעירות ויפות מאוד, שחולמות על חיים מאושרים ועשירים. אנו מציעים תנאי עבודה טובים ללא פעילות גופנית. אנחנו כל הזמן במציאת מפתה צעירים שמוכנים להציע לגוף היפה שלהם תמורת תשלום גבוה מאוד. החברה שלנו היא חוקית וממוקדת לא רק ברצון של לקוחות, אלא גם לרווחת העובדים שלנו. אנחנו צריכים לעבוד די בקלות. אם הנערה יש כמה בעיות אישיות, או הקשורים לבריאות פיזית או נפשית, מנהיגים לא רק לתמוך, אלא גם להציע כמה ימים כבויים.

תנאי עבודה ב"גברת ":

  • עבודה טובה. הרצון לעבוד, לא.-. עבודה בפנאי וליווי - תנאי מוקדם לעבודה בחברה שלנו. הנערה צריכה להיות מוגדרת באופן חיובי לכיבוש שלו, למלא את כל הגחמות של הלקוחות ולהיות מוכנים לעזיבת הבית בכל עת של היום. בנוסף, איננו מקבלים בברכה אותם עובדים המבטאים גסות וחוסר עקביות כהתנהגותם. הזונה צריכה להיות מסוגלת להעלות את מצב הרוח לא רק לעצמך, אלא גם לעובדים אחרים, ללקוחות. אופטימיות, חיוך וגישה חיובית - הנה האיכויות העיקריות שאנו מעריכים בצוות שלנו.
  • מִינִיוּת. אנחנו לוקחים עבודה קבועה רק אותם עובדים שיודעים איך להביע ולהראות את המיניות שלהם. בשביל זה, זה לא הכרחי להיות הדק ביותר אטרקטיבי ביותר - זונה צריך להיות קסם פנימי וקסם. בנוסף, עבור העובדים שלנו, היכולת להתלבש חשוב מאוד: יפה וכמה defiantly. הנערה חייבת להשתמש בקוסמטיקה כראוי, לבוש תסרוקת יפה ויש לי נוף היטב. תספורות אינטימיות יתקבלו בברכה.
  • מצב משפחתי. העובד של החברה שלנו לא צריך להיות קשור קשרים משפחתיים. זה גם רצוי חוסר ילדים קטנים. הזונה צריכה להיות חופשית לחלוטין ומוכנה לעובדה שעבודתה מוחזקת בעיקר בחושך.
  • תשלומי החומר מתרחשים מדי יום. בכל עת, הזונה יכולה לקבל כסף מרוויח. וזו תוספת העבודה העיקרית. אחרי הכל, בעולם שלנו זה לגמרי לא קל למצוא עבודה שבה יש הזדמנות לקבל שכר מדי יום, והעבודה עצמה מביאה תענוג אחד. דירות דיסקרטיות בצפון

    Просмотров: 125 | Добавил: igaglia4u | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar