גינוי היחסים ללא חובות מובנים באופן שווה העבר, ועכשיו באתרי האינטרנט של היכרויות או ברשתות חברתיות יש ביטוי "מחפש גברת למין".כדי למגרין, לעתים קרובות אנשים מעוגנים על הסכמים לעסוק סקס ללא חובות ושקט על רגשות, שמובילים להתמוטטות היחסים. אם רק אחד הועמס, וה -2 לא מרגיש חושני התקשרות, אז החיבור עדיף לשבור, עד לשותפים יש זמן נועז כל אחד חבר פסיכקה.

1 מה בחינם 2 היתרונות והחסרונות של יחסים ללא חובות 3 מי, איפה ואיך 4 קהל מוטיבציה 5 היכן להכיר 6 למה הם במיוחד? 7 "אבל יש כמה maniacs ומבולבל!- 8 וזה בכלל הגון? 9 ואם תתאהב?

מהו מערכת יחסים חופשית

בכך רומן, חיבורים רומנטיים ומין חופשי עם אנשים אחרים. את סף מותר נקבע על ידי שותפים באופן אישי.

כמו עניינים מתמידים, הם קצרי טווח או המשך שנים. כמו מערכת יחסים נמדדת, יש להם היתרונות והחסרונות שלהם.

היתרונות והחסרונות ללא מחויבות

אלה שפגשו אהבה עדיין ... Читать дальше »

Просмотров: 121 | Добавил: igaglia4u | Дата: 27.03.2022 | Комментарии (0)

סטטיסטיקה אומר כי 95% של גברים אוננו לפחות כמה פעמים בחייהם. ומחקר אחד אחרון הראה כי 20% מהחבר'ה בת עשרים אונסו יותר מארבע פעמים בשבוע. זה לא טוב יותר לעשות קצת מגוון בשגרה שלך?

התוכן של המאמר

1 רמה קלה 2 רמות מעל 3 עבור פרופ '

קל רמה

קלאסי, הריאות המבוצעות על ידי זכר אוננות טכניקה:

קלַאסִי

טכניקה בסיסית הידועה לכל נער. זה בשקופית פשוטה עם היד למעלה ולמטה בקצב בר קיימא. פשוט לא לסחוט את הפין יותר מדי.

-.ס '. סיכה הוא מיותר. זה נכון במיוחד של גברים קצוצים.

הכל בסדר!

הטכניקה דומה קודם, אבל הפעם אתה צריך לתפוס חבר לא עם כל היד שלך, אבל באצבעות גדולות ואינדקס. ולאחר מכן להעביר את זה "טבעת של אצבעות" על ידי חבר למעלה ולמטה, מהירות הגדלת.

שיטה זו טובה עבור חבר 'ה ejaculating מהר מדי - תחושות מאוננות קצת אחרים, ואתה יכול להחזיק מעמד זמן רב יותר. באמצעות שימון נשאר על ... Читать дальше »

Просмотров: 110 | Добавил: igaglia4u | Дата: 27.03.2022 | Комментарии (0)

הליווי הוא תחזוקת גברים עשירים ומובטחים, בכל מפגש של המדינה, על ארוחות עסקיות ואירועים אחרים. ליווי תמיד נהנה הפופולריות הגדולה כי זה לא רק מאוד מעניין, אבל גם מאוד שילם היטב. אם אתה רוצה לגלוש מדינות שונות, ללמוד הרבה חדש ומעניין בעצמך, אבל אין לך הזדמנות פיננסית, אז אתה בהחלט צריך ליצור קשר עם היקף הפנאי מציע עבודה לנערות בנות. להיות ילדה מן השדה הפנאי - זה תמיד אומר שיש כסף אישי, לא תלוי באף אחד, להיות בטוח.

באתר "עיסוי", אתה יכול להכיר את כל הפרסומות של סוכנויות מודרניות שניתן להוכיח מהצד הטוב ביותר. אתה יכול גם לחבר את החיים שלך עם הפנאי. אתה כבר לא צריך לקום מוקדם בבוקר כדי להגיע לעבודה בעבודה, תמיכה ליווי יתרחש במהלך הזמן הפנוי שלך כאשר אתה רוצה. יש לציין כי בנות מוערכות מאוד, לגברים יש גישה נאמנה, לא מציעים ולהמשיך ויתורים אם הם צריכים. ליווי יוכל לשנות את חייך לטובה אם תנסה את היד שלך כדי לפנינו את הכוח שלך.

מה שנותן ליווי לבנות?

ליווי, הכל מבוסס באופן בלעדי על מתן שירותי תמיכה. בנות צריכות לבק ... Читать дальше »

Просмотров: 127 | Добавил: igaglia4u | Дата: 27.03.2022 | Комментарии (0)

הבדל גדול ב הצמיחה אינה בעיה! ישנם אלפי מחקר בעולם הזה ברחבי העולם הנושא ואף אחד מהם לא הוכיח כי ההבדל בסנטימטרים איכשהו משפיע יחסים בין שותפים.

התוכן של המאמר

1 אם הבחור הוא הרבה יותר גבוה 2 אם מעל - ילדה 3 צמיחה ומין שונים מדי 4 5 זוגות כוכבים עם הבדל הגון בצמיחה

אם הבחור הוא הרבה יותר גבוה

מחקר ודוגמאות מהחיים של כל אדם, להראות כי בנות לעיתים קרובות לבחור את גברים נוטים. יש לה הסבר.

טבע בגבר הניח אינסטינקט רבייה. מְבוּגָר, האיש הגבוה נתפס בתת-מודע על ידי הנערה אמין, חזקה שותף mougin. בנוסף, נציגים גבוהים של מין חזק בדרך כלל בטוח יותר בעצמם, מכריע, אשר גם מושך נשים.

מעניין: חבר 'ה הגבוהים יש את התכונות של מערכת העצבים - הם רגועים ומאוזנים יותר.

באוניברסיטה של ​​compex בדרום קוריאה ד"ר עפיפון שינה ניהל מחקר, תוצאותיו הראו את הקשר בין צמיחה של שותפים ואושר המשפחה שלהם. מתברר אם הבעל הוא מ ... Читать дальше »

Просмотров: 540 | Добавил: igaglia4u | Дата: 27.03.2022 | Комментарии (0)