עיסוי הוא צורה עתיקה של עבודת גוף הכוללת מניפולציה של שרירים ומפרקים כדי להקל על הכאב ולקדם בריאות. עיסויים מבוצעים בדרך כלל על ידי מטפל בעיסוי, אך הם יכולים להתבצע גם על ידי חברים או בני משפחה.

טיפול בעיסוי היה בשימוש במשך מאות שנים בתרבויות רבות, אך רק בסוף המאה ה-18 הוא הפך פופולרי באמריקה. ההפגנה הפומבית הראשונה של עיסוי באמריקה התקיימה ביריד העולמי של 1893 בשיקגו. https://israelnightclub.com/apartments/דירות-דיסקרטיות-בקרית-חיים/

העיסוי הטוב ביותר בקרבתי נמצא כנראה בספא או בקליניקה המתמחה בטיפול בעיסוי. הייתי ממליץ לדבר עם חבריך ובני משפחתך על המקום שבו הם הולכים לעיסויים שלהם, כמו גם לחפש באינטרנט ביקורות על מרפאות שונות.

חיפשתי את העיסוי הטוב ביותר בקרבתי ומצאתי אחד שאני לא יכו ... Читать дальше »

Просмотров: 65 | Добавил: igaglia4u | Дата: 09.12.2022 | Комментарии (0)

סטריפטיז הוא סוג של בידור למבוגרים שבו המבצע מסיר בגדים למוזיקה. מקורה של אמנות החשפנות בקברטים פריזאיים בסוף המאה ה-19, והפכה לפופולרית ברחבי העולם.

המילה "סטריפטיז" תועדה לראשונה בשנת 1907. אדם שמבצע חשפנות ידוע בדרך כלל כ"חשפן" או "רקדן אקזוטי".

באמריקה, מועדוני חשפנות רבים נמצאים כיום בשיתוף, ויש גם חשפניות הומואים. תעשיית הסטריפינג נשלטת במידה רבה על ידי נשים ונחשבה היסטורית לסוג של העצמה נשית

כשחושבים על חשפנות, רוב האנשים חושבים על חשפן גבר. אבל יש נישה שמתחילה לצבור פופולריות וכזו שקיימת כבר יותר ממה שאתה חושב. גם נשים מתפשטות, אבל הן נקראות 'רקדניות אקזוטיות' או 'רקדניות עמוד'.

חלק זה יעסוק באמנות ההפשטה לנשים וההיסטוריה שמאחוריה. זה יכסה את הסוגים השונים של חשפנ ... Читать дальше »

Просмотров: 49 | Добавил: igaglia4u | Дата: 09.12.2022 | Комментарии (0)