10:17
Rethinking המציאות: ערך אמיתי של סקס בחיים

כפי שאנו תלויים מאוד במין? האם רבים חושבים שהדתות העולמות שוקלות בחטא המין? ולמה הוא כל כך גדול, בכלל, למכירה?

התוכן של המאמר

1 היבטים פיזיים וחברתיים 2 היבט דתי 3 תכנות חברתיים באמצעות סקס 4 שיווק 5 חיים ללא מין

היבטים פיזיים וחברתיים

אם סקס היה חשוב רק להמשיך את הסוג, יכולנו לומר שהוא פשוט עושה את המשימה שלהם להגיב. שלח לעצמך עובדה אחת על מה שהיה עבור מיליוני שנים, בין אחרים! אבל, לא משנה כמה מגניב, סקס הוא משהו אפילו גדול יותר מאשר רק משחק צאצאים.

רוב בעלי החיים אינם מראים עניין במין מחוץ לקונטקסט הרבייה. אבל הגברות מקיימות יחסי מין לאורך כל מחזור הווסת, ואפילו אחרי גיל המעבר הופך אותם לא מסוגל לתפיסה. ויש עדיין אמצעי מניעה, וככל שאנו מאתנו, הוא רגיל לקריאה, זוגות חד-מיניים.

כנראה, כל אדם לפחות פעם אחת בחייו זה היה כי היכרות חדשה כמו, כדי לשים את זה בעדינות, זה נראה נהדר, ובפציעה נעים, אבל ... זה פשוט לא מושך אותו. "כימיה" לא קורה. ריח הגוף לא מושך. ועם מישהו אחר, הכל שונה לחלוטין - הגוף שלנו, באופן כללי, שולח אותות חזקים שאנחנו רוצים את האדם הזה. רוצה להיות איתו.

סקס, לשים את זה בעדינות, מביא אנשים.

כאשר שניים כדי לדבר אחד את השני, לנשק ולעשות יחסי מין, הורמונים נבדלים, גורם תחושה של חיבה. Oxytocin ו Vasopressin, למשל. ראוי לציין כי הוא האמין כי שחרורו של חומרים כימיים אלה נקבע על ידי המקרה של הצמד, מגביר את האפשרות כי השותפים יישאר יחד. אבל ולא במין זוג רק קורה מאוד זמן, את הסיכון של שבירת היחסים הוא רק גדל.

זה כולל צמח של קטינים, בגידה, הטרדה e כפייה. ב מגלות של הבודהה, אין גם אינדיקציה ישירה של נוקשה או קרבה של קשרים הומוסקסואלים, כך כמעט כל מתורגמנים התרגיל כך לומר מאמינים כי הכללים הנ"ל זהים הן עבור כמה מאיתנו היא ייעוץ, heterosexu , ועל סקס הומוסקסואלי.גם דאלו לאמה ציין כי כל, כפי שנהגנו לומר, פעילות מינית, לא לספור איך אנשים היו רגילים להביע, סקס הטרוסקסואלי בנרתיק - זה התנהגות מינית שלילית. כולם ברורים שאפילו בנישואין.

מלבד כמה באים לידי ביטוי, כי, הוכיח מדעית כי אנשים שיש להם קשיים עם בריאות פיזית או נפשית לעתים קרובות פנים, כפי שכולם יודעים, unbumbiness מינית. זה יכול להיות דמיין כי מין (אנרגטי, ארוך, הדורש עלויות האנרגיה) עברו אבולוציה מסוימת ופיתחה, כדי לשים את זה בעדינות, כדי לעזור לנו להעריך בריאות כמו שותפים ארוכים סבירים.

Nuance 2

ביהדות, המיניות פשוט הופכת כפי שאנו מבטאים, הכוח החיובי שניתן על ידי אלוהים. הוא גם יצר אנשים בדרכם, ולכן רואים באי-איברי המין והמעשים המיניים משהו לא הולם. כולם יודעים שזו תרבות שלמה. באנס, אגדות, כללים ואפילו מגמות. זהו כלי רב עוצמה של מעשים על אנשים.מין מוגבל של הדת, השמיע את רשימת הבלתי עוררות ובלתי פחד, כפי שאנו מתייחסים אליך בזמן, החטאים התמוטטים.

לדברי תלמוד, זוגות חיים אינטימיים - דבר מתאים. אבל בימים של הווסת יש התנזרות, כמו הגברת היא טמא. ולא להאמין כאשר תקופה זו מתאימה לסוף, בן הזוג יהיה כך לומר את בן הזוג שלו אפילו חזק יותר.

באיסלאם, סקס יכול להיות מעורב רק בנישואין. מאיסורים - מין בימי הווסת, בתקופה שלאחר הלידה, במצב של טוהר פולחני במהלך העלייה לרגל ומין אחורי. וכמובן, אי אפשר סוף סוף לקיים יחסי מין עם 2 נשים הולכים. ראוי לציין כי כל השאר נקבע בין בני זוג.

זה לא מוגבל לבחירה של תנוחות באיסלאם (ולא רק הם לא, לשים את זה בעדינות, הוא הניח לכבוש חטא, כפי שהוא הוקם להביע. מה עם סקס אוראלי? יש כאן כמה תצוגות, אבל רוב המומחים להתכנס אחד: סקס אוראלי יעריץ, אבל זה לא היה בלתי אפשרי לכפות אותו, וזה לא אסור לזרע. https://tkescorts.com/

הנצרות מגנה תקשורת הומוסקסואלית, בגידה ואינדביביצה. גם סקס אחורי, סקס מחוץ נישואין ואורגיות. ואכן, ההתנזרות בדת זו כוללת הרבה יותר טוב מאשר ביהדות. זה טוב מאוד להדגיש מה הכנסייה הנוצרית כבר יחד עבור אמצעי מניעה עם גינוי. מייצגים אחד מוקפש באופן בלעדי בשנות השלושים, כאשר אנשים התרגלו להביע את הכנסיות האחרונות של המאה האנגליקנית ברחבי העולם, החלו להיות, החליט כי אמצעי מניעה עדיין לא חטא.

אוגוסטין סנט נחשב חטא המין. בזכות ההוראה שלו, כמעט כל המאות, הנוצרים, בסופו של דבר, הביאו את עצמם לתאווה שלהם, לעובדה כי ניקוי הבשר. מרטין לותר הגיע מאוחר יותר וקבע כי סקס הוא מתנה של אלוהים. אבל רק במקרה זה, במקום שהם נשואים. ואכן, הוא גם כינה את הכוהנים להתחתן, מניע זאת על ידי העובדה כי אי שביעות רצון מינית לטוב לא יביא. ומאוחר יותר, עשה לחלוטין הצהרה נועזת, הם אומרים, נישואין - לא הסקרמנט, בסופו של דבר, אפשר להמיס את זה.

ואבא פרנסיס הפך לאבא הראשון שסירב לגנות כמה מתבטאים, אנשים הומוסקסואלים.

בודהיסטים יש 5 מרשמים. על פי המרשם השלישי, התנהגות מינית רעה והובלות אינן מותרות.פונים אל עולם החי: בונובו (נוף של קופים כמו אדם) לעתים קרובות קונפליקטים לעתים קרובות לאפשר זה לזה בעזרת משחקי אהבה - אוננות, עושה, כפי שכולם יודעים, סקס אוראלי וחודר. משהו דומה, בסופו של דבר, קורה באנשים, לא?מלבד זה מין זה איך התחיל הטופס המיוחד של פעילות גופנית פיזית להתבטא. תארו לעצמכם עובדה אחת שזה עוזר לשרוף קלוריות שרירי הרכבת.

אין ספק, ראוי להזכיר כי בספרו הוא גם כתב כי, כפי שכולם נמס, יחסים הומוסקסואלים (הן הצעירים והן הנשים) לא רע בפני עצמם.

תארו לעצמכם חלומות אישיים בישראל רק אם אתה אשה מענגת בלארוס. אתה יכול לעסוק בישראל בשעות הפנאי. גבירותיי מראה המודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם אדם מישראל ניתן לקבל מ 4600 $.

שלח לעצמך עובדה אחת כי זה רע רק כי "לא עקביים" גופים משמשים.

במילים אחרות, דתות העולם קשורות בעיקר למין (נשוי) די חיובי. הכל כבר מזמן ידוע בעובדה שאתה לא לוקח סקס אחורי.

תכנות חברתית באמצעות sex3

סקס בכל מקום. בכתבי עת, באינטרנט, בטלוויזיה, על כרזות פרסום באנרים. הם נמסו עליו, מתווכחים, צועקים ומתאבלים. כולם יודעים מה הם מתלוצצים ומפנטזים. על זה למעשה כל מנעו. סקס בימינו - זה לא רק מעשה פיזי בין שני שותפים. זה מאוד טוב להדגיש את העובדה כי המטרה העיקרית של סקס היא לשחק כמו דומה, טוב, בהנאה מהתהליך עצמו יש גם ערך משלו. אבל כל השיעורים הנעימים האלה נשואים.זה גם מעניין כי המינוי, בסופו של דבר, בן הזוג נחשב באחריות ישירה של אשתו. הימנעות מהביצוע של החוב הנישואין ללא אירועים גלויים בסופו של דבר אסור.

ראוי לציין את מה שנעשה, כפי שכולם מובנים, כדי לחזק את המכון לנישואין, לא לתת לאנשים - יצורים מטבע חטא - כדי להישבר לחלוטין וללכת לכל הקבר. זה יהיה רע אם לא אשים את מה שהתקשורת החליטה ללכת בדרך אחרת, להסתובב למניע חזק. כדי להיות, כדי לקבל סקס, אתה צריך להיראות נהדר, להצליח ויש להם תכונות הטבועות כפי שאנו מביעים, אנשים מצליחים. איזו פגיעה למשווקים!

סקס בוגר להיות רק הצורך הנוכחי לומר כדי לספק בזמנים. זה יהיה רע אם לא הבחין כי המין הוא המשמעות של אלוהים, למען זה אתה יכול ללכת לכל דבר, ושיפור עצמי בלי לשאוב אטרקטיביות מינית - שום דבר.

Mercating4

סקס סוף סוף מושך לבסוף תשומת לב. עם זאת, ראוי להזכיר כי למרות שהוא וחסד שלו הוא נושא אסור, חברות באמצעות רזה לא רמזים מאוד למין, לעשות בלתי נשכח (ומעולם, כמו הנהיג, שערורייתית) פרסום מסעות פרסום. ברור לכולם כי האטרקציה של תשומת הלב של הלקוח היא חצי הצלחה.

"מפרסמים להשתמש במין כי זה מצוין. בהחלט, ראוי להזכיר את מה שהוא נמכר ומושך תשומת לב. אנשים מתוכנתים להבחין במידע משמעותי מבחינה מינית, ולכן פרסום כזה הוא מורגש יותר ", מסביר טום רינרט, ייעוץ מיוחד ויחסי ציבור.

טום גם מוסיף כי אנשים יכולים להיות פרסום עבור מוצרים מבטיח לך בתמורה. "כמה גברים חשובים באמת, באופן כללי, חושב כי תרסיס הגוף גרזן ייתן את הנשים מן המוח. זיכרונות מן המותגים נוצרים גם על ידי תמונות בפרסום. אולי קלווין קליין וסוד של ויקטוריה אינם שונים מאוד ממות מותגי כביסה אחרים, אבל ישירות, כדי לשים את זה בעדינות, הם "סקסיים", - הוא טוען.

החוקרים צפו בשלוש מאות מאות כ -30 שתי מודעות שפורסמו בשנת 1983, תאריך אחד תשע מאות תשעים ושלוש ושנתיים שלוש שנים, כפי שאנו מביעים, מגזינים מועדפים כמו קוסמופוליטית, רדיסטר, אסקייר, פלייבוי, ניוזוויק וזמן. 20% מהם היו subtext מיני. עכשיו המשווקים הגיעו עוד יותר ועם עזרה של סקס כרגע פשוט למכור הכל - מאלכוהול לשירותים בנקאיים.

תוצאות המחקר גם הראו כי מין משמש הדבר העיקרי עבור טובין הכלולים בקטגוריה של רכישות אימפולסיביות. "סקס הוא לא יעיל כאשר מוכרים מוצרים מסוכנים - מכשירי חשמל ביתיים, שירותי בנקאות ודברים אחרים" - Delichherta.

בדרך כלל, כמו בראשות, תמונות מיניות משמשות רק להפגין תחתונים ובגדי ים - יש טבע עירום למחצה רלוונטי.

סובייטי שאינם פנסים ופגמים זרקו שיפוט לא מדויק כי ליווי הוא עכשיו משהו, פגום, זה, בעובדה זו זה לא מקשיב להיות שותק. עם זאת, יחידות מבינות כי שירותי ליווי בישראל אינם קשורים לזנות.

כמובן, כולנו יודעים היטב מה או, למשל, פרסומות הן קונדומים - כאן רמזים מיניים נראים אורגני. אבל מעת לעת, חברות משתמשות רק כדי למשוך את תשומת הלב של הקהל. לדוגמה, פרסומת JR של Carl. פעם גרם הרבה סכסוכים. קייט אפטון, מפתה אכילה בורגר - זה טבעי, סקסי, אבל אם רמזים כאלה יש רמזים כאלה? בעוד הצרכנים התנהגו, משווקים שפשף את הידיות - עבד! על המוצר מולי!

פרסום בשמים של גברים ודאודורנטים לצפות: "השתמש במוצר שלנו וגברות יהיה מסודר!"בפרסום בשמים של גבירותיי, היא פועלת על אותו עיקרון - רק בנות יפות וסקסיות מוסרות בהם, והעברו את הגברים העוברים הופכים אותם כשהוא ראש ונופל ישר אל רגליהם. ואת המהדורה הידועה של ספורט מאויר בהצלחה נראה ליישם מנוי לשנה אחת לגברים המעוניינים אך ורק במהדורות המוקדשות מודלים בגדי ים.

"בתחילת שנות ה -20, הידיים החשופות והקרסוליים של נשים גרמו לאותה רמה של התרגשות כמו מודלים למחצה מסמרים היום", אומר.

כולנו קשה יותר להדהים.

שאנג ללא עדין 5

באופן כללי, אדם יכול להתקיים ללא מין - זה לא קטלני. לא עבור כל אחד הוא לא סוד כי ניתן לספק את הצרכים שלך עם רצון בעזרת צעצועים עבור כמה הם חושבים, מבוגרים - הם עכשיו סכום עצום מלכותי, עם כל זה לפחות כמה טעם ארנק. אבל בחברה הוא האמין כי החיים בלי סקס הוא לא מציאותי כדי prostrate די.

זכור את הוליווד קומדיה כמו "בתולה מצטערת" (2005) או "40 ימים ולילות" (2002). בהחלט, ראוי להזכיר כי בסרט הראשון אנו רואים אדם נואש מנסה לקיים יחסי מין בפעם הראשונה, ובהשפעה השנייה של המדגם של הדמות הראשית, כביכול כדי להיות לעומק ללא מין 40 ימים לילות. בחברה, נהוג להתחרט על אנשים אשר מסיבות אחת או אחרת צריך להימנע זמן רב ממין. ו "מאוחר" בתולות מרגיש כמו husheries, מנסה להיראות להסתיר את העובדה הזאת של הביוגרפיה שלהם.

לדורות העבר היה יחס שונה לחיים ללא מין. הרווקים והמשרתות הישנות שהקדישו את חייהם, למשל, לטפל בקרובים זקנים, גרמו להערצה, לא חבל. לא עבור כל אחד הוא לא סודי, כי טוב, בסרטים, כפי שכבר מוזכר לעיל, בתולות מתאר אנשים מוצלחים ומאושרים.

סקס הוא הצורך הטבעי של הגוף, כמו רבים באים לידי ביטוי, חלק יפה של הקיום האנושי ואת היחסים בין אנשים. אבל הם צריכים לעשות את זה בהתחלה כדי ליהנות ולספק אותו לשותף, ולא להרוויח כמה נקודות בדירוג "הכי הרבה, אנשים מוצלחים". כמו כן, זה לא נראה לחשוב כי עם הגעתו של סקס כל זה באופן אוטומטי קם כמו שרביט קסם. אחרת סיכון גדול סוף סוף לגלות את האכזבה המרה.

Просмотров: 1845 | Добавил: igaglia4u | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar