12:54
11 סדרה עם חם LGBTK + סצנות מ Netflix

אין ספק שכל הקוראים של מאמר זה - אנשים, כפי שאנו מבטאים, מודרניים, מתקדמים, לא סובלים מכל מיני דעות קדומות על הומוסקסואליות ... נכון? עורכי האתר בך באמת מאמין בחורים!

התוכן של המאמר

1 אחת עשרה סדרות טלוויזיה עם LGBTK חם + סצנות מ Netflix

לכן, כרגע, במיוחד עבור מגניב, תלול, מתקדם, רק ביו או הומוסקסואלי בחורים - 11 סצנות עם החם, נלהב ביותר, חושני, מעולה, כפי שכולם מובנים, שיחק על ידי סצינות על יחסי מין זהה. ואז, בכל ההיסטוריה של הקולנוע של כל, כולם כבר הצליחו לטפס על אלה, כראוי, מבולבל חצי לחמניות או פורנו, ירו עם היחיד, מאה אחוז, כפי שאנו מבטאים מטרה מסוימת. אתה נותן בדרך כלל שיחק מין 2 אנשים חיים 2 תווים בכיתה, אשר פשוט לא סופרים עם טוויסט משותף שלהם - חוץ מזה, הומוסקסואל.

בוא נלך!

11 סדרות עם חם LGBTK + סצנות מ Netflix11____Netflix

אגב, K + בקיצור זה מציין "מוזרה" ועוד. במילים אחרות, אנשים שמזהים את עצמם בצורה שונה, לא רק לבחור בגוף של הנערה או ההפך (זה אדם טרנספורמציה), וכדוגמה, נוירנבי (לא זיהוי עצמם לא גבר, ולא גברת) או דלק מגדרי (זיהוי עצמם וגברת, וכבחור בתקופות שונות של החיים).

חינוך מיני מין, לשים את זה בעדינות, סיים, סקס אמיתי!

"L-Word", 2004-2009

אחת מהתוכניות הטלוויזיה הראשונות ובדרך כלל מוצרי מדיה, כי הם ממוקדים 100 אחוז, כפי שכולם מובנים, מבטו על יחסי לסבית. כאן לסביות אינן גיבורות קלות, לא תשוקה חולפת לאחת מהאופן שבו אנו מביעים, הדמויות הראשיות (KHM-KHM, סמנתה ג 'ונס), ואת הדמויות הראשיות האמיתי, ואת הסדרה היא 100 אחוז מוקדש להם.

וכן, סקס כאן למעשה מן הסצינה סוף סוף הראשון, וזה מאוד מציאותי וחושני. נגמני, כן יש רובי רוס! במקום זאת אתה גברת, ואתה רואה רובי רוז - אתה עושה ביסקסואלי לפחות, זה חוק, כמו הרבה מאיתנו מתייעצים, היקום.ולא לספור סקס - חוץ מזה מעניין על בסיס האמונות של הסתגלות הפסיכולוגיה, איך כולם אומללים, הדמות הראשית למשימה חדשה לגמרי בשבילה.עובדה מעניינת: הסרט מבוסס על הביוגרפיות של שחקן אמיתי, על זיכרונותיו על לימוד במכון.

"כתום פגע"

וזה היה מאוד מבודר, למעשה.

העלילה היא כדלקמן: גברת מכירה של תוכנה, כפי שהוציאה להביע, ללא תאונה, בגלל החבר שלו, נופל לתוך וילון הנשים והוא מוקף פושעים אמיתיים.

בישראל יש אזור חזק לדעות קדומות, אם נדבר על פעילויות בשירות ליווי. גברים מקומיים ניחנים בסטנדרטים רוחניים גבוהים. כל אחד מודע, למעשה כי אסקוגר רק שולח את הלקוח במקרה, מחזיק את השיחה ואת ליווי אישה VIP בכיתה נחשב סימן של מעמד ציבורי.

וכמעט כל חם מאוד.

סקס כאן שוב הרבה (אה, גירויים קצבים אלה תחת מוסיקת רקע ...), בין גיבורים שונים, זוגות שונים. ואת הסדרה הזאת אני תוהה, זה הפך, זה פותח תרבות לסבית, איך כולם אומללים, אפס שנים: איך התגוררו הבנות, אילו קשיים הם היו מופרעים, איך הם פשוט מצאו כמה.סדרה זו פשוט לא יכול להיות בבחירה זו, ברצינות. לא לכל מי שאינו הסוד, שבאמת, "כתום של העונה" הפך לתופעה שלו: כאשר הוא פשוט יצא, הוא היה מגה-פופולרי, ואף אחד לא נראה מבולבל לחלוטין את זה היה בעיקרי בדיבור אהבה שבסופו של דבר.

"אל תיתן לו ללכת", אלפיים חמישה-עשר

העלילה היא די רגילה: שני צעירים, סטודנט ביישן וספורטאי מסורתי, נמצאים במכון והתאהבות, ונושאים את האהבה הזאת לאורך כל החיים. רומנטית ודרמטית בעת ובעונה אחת.

וכאן, כפי שהיינו קוראים, קרוב למציאות של זירת הפעם הראשונה שלהם: זה די מביך, אבל הם מנסים, בסופו של דבר, לשתף פעולה יחד, למעלה כל הזמן מקשיב לרצונות של ניז'ני, וזה עושה לא נראה כמו פורנו עם הומואים - זה נראה על איך להשיג חיים אמיתיים, שם מין (לפחות איזה מין, למעשה, לא רק את האחורי) מבקש תקשורת ואחד זה מזה כדי Dryugu.

"איך להימנע רועד להרוג", 2014-2020

יש לציין כי כל שעות רבות של מרתונים מין היו מתוסכלים בכל שעות רבות, כאשר הם כבר השתנו אז לדבר ולא אפילו לא חושב לעצור, אז אתה כאן.כאן יש סצינה, שם, כמו שאנו מתייעצים בארה"ב, זוג מין זה מקיים יחסי מין בתנוחה של רוכב, II ... הם לא בהצטיינות. שלח תשומת לב לעובדה כי כי הם עצמם מתו כך על מישהו אחר, לעזאזל! האמת היא שגם לעתים קרובות יותר את התנוחה של הרוכב מסתיים עם הביטוי "לעזאזל, הייתי עייף, מספיק" מאשר אורגזמה קסומה.

אני אשים לב העובדה כי הזין על anilongus בסדר בסדרה הראשונה? אה כן, זה "כפי שזה נראה עונש עצמי להרוג"!

"מתחת לג'וב שלה", אלפיים שש-עשרה

הסרט עצמו - בינוני, זה לא חרא את העלילה, משמעות משמעותית. זה רק מלודרמה חושני על 2 נשים (והם טובים לעזאזל, כפי שאנו מדברים בכל עת, אתה צריך לומר), מי הרגיש את הרצון זה לזה. שום דבר נוסף. לוקסוס, חם, פרנק ארוטיקה.

רגע מעניין: סצינות סקס כאן הם די הרבה זמן, כך שאתה יכול לקרוא הכל, מן הקדמה עדינה, ביישנית כדי לסיים לפעול, להרגיש כמו הרואין, השולחן להיות, מושך אחד את השני.

"תחושה שמינית", 2015-2018

מדע בדיוני סידורי. העלילה מתחילה עם העובדה כי בין שמונה אנשים מחלקים שונים של כדור הארץ, זה שונה לחלוטין זה מזה, מופיע פתאום, כמו רובנו מתייעצים, תקשורת מנטלית. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל אדם מסתורי מסוים יביא אותם יחד, אבל למה זה, אף אחד לא יודע גם.

באשר למין: יש אשה טרנס-הומוסקסואלית של 2 בנים. אולי העובדה כי סצינה של אורגיה. ברור לכולם שזה לא רציני, למעשה סצינה של אורגיה. והיא חמה מאוד, ושם כולם עוסקים במין עם הכל ללא הגבלות. La-La.

"אתה יכול להכיר אותם", אלפיים שבע עשרה

הסרט הזה אינו פופולרי מאוד לא טוב מדי על בסיס ההרשעות של העלילה, אבל כאן קרוב מאוד למציאות של סצינה של סקס.זוהי סדרה נוקשה למדי, אשר ללא התפוררות מראה את העוולה של החיים: רציחות, חקירות, קריירה של חוקרים מודאגים יותר עם הקריירה שלהם מאשר גילוי הזוועות, ציניות של עורכי דין, תהליכי נישואין מורכבים ומקרים עם לשעבר לשעבר. טוב מאוד להדגיש מה וכן - מקרים של זוגות מין זהים.יש כמה גיבורים הומואים, והעניינים שלהם מתפתחים לאורך הסדרה.

"Prinzeso LED", אלפיים שבע עשרה

חם ונגע מלודרמה על זוג לסבית. הם נמצאים: אחד הגברות רק מתרחק מן האב המתעלל, הממוקם בדיכאון קבוע, ומאובק מתאהב בגברת בשכונה. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a6%d7%a4%d7%95%d7%9f/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a7%d7%a8%d7%99%d7%95%d7%aa/

ואת כל הצופים בסרט, בסופו של דבר, מתבוננים איך הם בחיפזון מחפש את הדרך אחד לשני, איך המתח המיני גדל ביניהם, וכיצד, בסופו של דבר, להתברר, כמו שופט לבוא לידי ביטוי , מיטה אחת לפעם הראשונה לרעד וחושני.

"מילים ריקות", 2010-2012

ככל הנראה, הבורא של הסדרה היה בהשראת ההצלחה של "L-Word", כי סדרה זו חוזרת על המבנה שלה: עיר גדולה, חברה לסבית, טפטוף של מערכת היחסים שלהם, עד, שפע של סצנות מיניות.

כדי להגשים את החלומות שלך בישראל קל, כאשר אתה נערה מסוגננת בלארוס. אתה יכול לעבוד בישראל בתחום הפנאי. נשים של מראה מודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם אדם מישראל, אתה יכול לקחת חודש מ 5500 $.

פרס נחמד: הרבה סצנות עם צעצועי מין כי הם לא ממש על התצוגה.

"חסר בושה", 2011-2011

סדרת הטלוויזיה הפופולרית ביותר על המשפחה של Halahkers EH אותם, כפי שכולם מובנים, יחסים לא בריאים. אבא הוא שיכור ואדם אכזרי, בתו של פיונה מנסה להוציא את כל המשפחה הזאת על גבנון, בעוד אחיה מיקי מתאהב בבחור.

העניינים שלהם גם הם לא בריאים לחלוטין, אבל הם מוקדשים זה לזה, וביניהם ניצוץ בכנות. זה ברור מאוד, הסדרה היא די כבד: שם, למשל, יש סצינה כאשר אביו של מיקי הוא כל כך להגיד למין, זה מנגב את שניהם ועושה מיקי יש סקס עם איך אנחנו רגילים לקרוא, הגברת תחת יאנה אונלינג.

"הקצה המושלם", אלפיים שתים-עשרה

גיבורה אחת עשירה, אבל, קוק הוא הנהיג, התאריך הלא מזויף, אשר יופיו עדיין לא הצליח לנטוש, אבל זה כבר הפך להיות כמו מפתה בוגרת. זה טוב מאוד להדגיש מה השני הוא יופי צעיר מפתה, כמו רבים באים לידי ביטוי, את הסוג הדרומי של המראה (שיער כהה ועיניים, עור כהה, שפתיים שמנמן). והוא מספק שירותי ליווי. וכן, כמובן, הסרט הזה ארוטי, מה עוד יכול להיות? והוא חושני מאוד, וזה מעניין להסתכל על איך הגברות מתקרבות למדי לא רק פיזית, טוב, וחשני.

Просмотров: 2212 | Добавил: igaglia4u | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar